Шановні покупці! Повернення придбаних у нас товарів здійснюється у випадках та на умовах, регламентованих законом України про захист прав споживачів. Як повернути товар, який був сплачений на відділенні нової пошти, в момент здійснення адресної доставки або карткою на сайті. У разі повернення замовлення, яке було оплачено на складі або кур'єру "Нової Пошти", або оплачене карткою на сайті, повернення коштів здійснюється на картковий рахунок клієнта. У разі відмови від замовлення післяплатою авансова сума у розмірі суми доставки клієнту не повертається. У разі повернення товару згідно з умовами, регламентованими "Законом України про захист прав споживачів", Вам необхідно:
1. Зв'язатися з нами за телефоном +380 50312-86-33
2. Надіслати електронною поштою primier@ukr.net:
а) заповнена заява на повернення товару
б) якщо було здійснено оплату карткою, тоді заповнити заяву
в) заповнено супровідний лист.
3. Товар, який Ви хочете повернути, а також оригінал заяви та супровідний лист необхідно надіслати за адресою: м. Запоріжжя, вул Теплична 5 Б (ПІБ одержувача необхідно уточнити за телефонами нашої компанії). Вартість відправки сплачує відправник. При заповненні заяви на повернення необхідно вказати: Причину повернення, Найменування повернутого товару; Номер замовлення; Повну вартість товару; Банківські реквізити.
Звертаємо Вашу увагу, що в даний час повернення грошей за товари можливе лише банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи. Для переказу грошей вам необхідно вказати такі реквізити: Назва банку, МФО банку, ПІБ одержувача, Код одержувача (ОКПО банку або ІПН одержувача - в залежності від банку), Розрахунковий рахунок одержувача (банку), Призначення платежу (має містити номер карткового рахунку та ПІБ). Повернення коштів на платіжну картку здійснюється протягом 14 днів після отримання повернення. Звертаємо Вашу увагу, що процедуру повернення може бути розпочато лише після отримання товару, оригіналу заяви та супровідного листа. Правила повернення товару у строк 14 днів: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Правила повернення товару належної якості докладно описані у статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів": Товар неналежної якості - це товар, який має недоліки чи суттєві недоліки. При купівлі товару з недоліками Ви маєте право пред'явити продавцю та/або виробнику товару низку вимог – у тому випадку, якщо наявність цих недоліків не було обумовлено продавцем. Правила повернення товару неналежної якості докладно описано у статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів»